کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9295 | مشاهده و دانلود: 747409861 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/17 | اعضاء: 317604 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تخفیف‌های جذاب سامسونگ برای مهمانان ماه خدا

با فرا رسیدن ماه مهمانی خدا، سامسونگ جشنواره‌ی ویژه ماه رمضان خود را آغار کرده که طی آن خریداران تلویزیون‌های سامسونگ از تخفیف‌ها و هدایای ویژه‌ای بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اگر پيش از اين خيابان جمهوري، با پاتوق‌ها و كافه‌هايش معروف بود، امروزه آن را با مراكز خريد قديمي و البته جديدي مي‌شناسند كه بدل به بورس لوازم خانگي و الكترونيكي شده است. خياباني كه يك لحظه آرام و قرار ندارد؛ دليلش هم روشن است، عابران اين خيابان بيشتر كساني هستند كه براي خريد هر محصولي در دسته محصولات لوازم خانگي، به دقت برنامه‌ريزي و جست‌وجو مي‌كنند تا كالاي موردنظر خود را به بهترين شكل ممكن تهيه كنند. به همين دليل است كه برندهاي مختلف محصولات لوازم خانگي، هركدام در اين خيابان شعبات متعددي دارند و بازارشان از يك ثبات نسبي برخوردار است و كمتر دست‌خوش تغيير و تحول قرار مي‌گيرد.

يكي از كارشناسان فروش محصولات صوتي و تصويري در خيابان جمهوري مي‌گويد:

«برخلاف تصور رايج، كه با آغاز ماه مبارك رمضان، بازار محصولات لوازم خانگي راكد مي‌شود، بازار محصولات صوتي و تصويري، اما همان روند قبلي خود را در اين روزها طي مي‌كند و از آنجا كه بسياري از خريداران با يك برنامه‌ريزي قبلي براي خريد به اين بازار مراجعه مي‌كنند، فروش محصولات صوتي و تصويري دچار ركود نمي‌شود. برخي از مشتريان، زوج‌هاي جواني هستند كه قرار است بعد از ماه مبارك رمضان، سروسامان بگيرند؛ اما در مجموع مشتريان ما، شامل تمامي اقشار مختلف جامعه مي‌شوند كه در حال تدارك لوازم موردنياز خود هستند.»

استقبال چشمگير از جشنواره رمضان كه توسط سامسونگ براي خريداران در نظر گرفته شده است، در خيابان جمهوري نيز به خوبي مشهود است. در اين جشنواره، سامسونگ براي تلويزيون‌هاي ٤٠ و ٤٦ اينچي خود، تخفيف نقدي تقريباً ١٠ درصدي در نظر گرفته است.

مدير يكي از فروشگاه‌هاي لوازم صوتي و تصويري در خيابان جمهوري، درباره اين جشنواره و استقبال مردم از محصولات سامسونگ در جشنواره رمضان مي‌گويد:

«سامسونگ به دليل تنوع در توليد محصولات صوتي و تصويري و به خصوص انواع تلويزيون‌ها، در بازار پيشرو است و تاكنون هر بار كه جشنواره‌اي برپا كرده، با استقبال خوبي روبرو شده است. اين بار هم، محصولاتي كه در اين جشنواره به فروش مي‌رسند، با استقبال بسيارخوبي مواجه شده‌اند.»

وي همچنين از پرفروش‌ترين تلويزيون‌هاي سامسونگ در اين جشنواره خبر داد:

«سه مدل 40H5890، 40H5860، 40H5865 پرفروش‌ترين مدل‌هاي تلويزيون سامسونگ بوده‌اند. ضمن اينكه بايد در نظر گرفت امكانات اين تلويزيون‌ها با توجه به قيمت فعلي‌شان و همچنين تخفيف‌هاي نقدي جشنواره موجب فروش بي‌سابقه آن‌ها شده است. هرچند اگر اين جشنواره هم توسط سامسونگ در ايران در نظر گرفته نشده بود، همچنان اين سه مدل از پرفروش‌ترين‌ها در بازار ايران بودند.»

نظر مصرف‌كنندگان و مشتريان در اين‌باره چيست؟

مرد ميان‌سالي درباره نحوه اطلاع از جشنواره و هديه نقدي به خريداران از سوي سامسونگ، مي‌گويد:

«از طريق يكي از آشنايان كه در حال تغيير وسايل خانه‌شان هستند متوجه شدم كه سامسونگ چنين امكان ويژه‌اي را در نظر گرفته است. خب براي من كه كارمند هستم؛ چنين قيمت‌هايي براي محصولات لوازم خانگي بسيار مناسب است.»

گفتني است سامسونگ بر اساس نیاز بازار و تقاضای موجود، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا تلویزیون موردنیاز خود را در مدت محدودي با تخفیف ويژه‌ی جشنواره تهیه کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26924 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/30 تعداد مشاهده: 1617
سافت گذر